Časté otázky

Môžeme používať program na viacerých počítačoch?

Áno, program na mieru môžete mať nainštalovaný na všetkých potrebných zariadeniach.

Je možné licenciu prenášať medzi firmami?

Nie, licencia je viazaná na jednu spoločnosť, firmu alebo fyzickú osobu (podľa IČO).

Ako dlho môžeme využívať technickú podporu?

Technická podpora je Vám k dispozícií v rámci celej dĺžky záručnej doby danej zákonom, teda po dobu 24 mesiacov. Po uplynutí záručnej doby poskytujeme plnú technickú podporu v rámci pozáručného servisu, ktorý je spoplatnený ročným poplatkom podľa cenníka doplnkových služieb.

Program sa mi po inštalácii nespustil, čo mám robiť?

V prvom rade skúste reštartovať počítať a pokus zopakovať. Pri inštalácií niektorých systémových súčastí je nutné reštartovanie počítača. V prípade, že Vám reštart nepomohol, tak skúste vypnúť Windows Defender (návod tu).

Máte otázku? * všetky polia označené hviezdičkou sú povinné
Spracúvanie Vašich osobných údajov uvedených v kontaktnom formulári je oprávneným záujmom riadneho vybavenia Vašej žiadosti. Viac informácií o spracúvaní osobných údajov.